Upp eller ner?

Ganska länge (jag vågar inte säga hur länge) har jag funderat på var batterihyllan ska fästa. Jag hade sett på andra paddor var den skulle sitta men jag kunde inte hitta några skruvhål som passade. Idag bestämde jag mig för att gå på djupet i frågan och drog fram främre stänkskärmen för att se om bitarna föll på plats då. Men allt utan framgång... Grannen kom ut och jag förklarade bekymret, kanske hade jag fått hyllan till fel bil, och jag som lagt ner timmar på att slipa och lacka om den...

Efter 10 sekunder frågar grannen:
-Har du provat att vända den upp och ner?
- Eh, iofs, Det skulle ju vara logiskt...

Och se, en sekund senare passade batterihyllan som handen i handsken...

Tack grannen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0