Motivation?

Ibland sjunker motivationen. Jag tänker fan, jag är ju ingen bilmekaniker eller speciellt bilfrälst. Det finns ju många andra saker som jag tycker är viktigare och mer intressant och här håller jag på med ett vrak till bil och kommer förmodligen inte bli klar förrän bensinen tar slut...

Så var det senast för en vecka sen. Men de senaste dagarna har det varit kul. Det går ju frammåt! Även om bränslerailen visar sig så spröd att den går sönder vid påmonteringen. Bättre det ändå än att den spricker när det går bensin genom den.
 
Men det kommer att försena uppstartsförsöken som jag hoppades skulle komma snart och det betyder ytterligare en utgift jag inte har råd med just nu.


Plast - typ 40 år gammalt - kanske inte så pålitligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0