Dagar man inte borde stiga upp ur sängen.

Jag steg upp i morse för att ringa en arbetsköpare och tacka ja till en anställning som jag erbjudits två dagar tidigare för att istället få höra att de anställt någon annan...

Dagen har inte kännts speciell pigg och glad men efter en lång promenad i skogen bestämde jag mig för att gå ut till Celie och montera på grenröret.

Plötsligt hördes ett kraftigt klickljud när jag spände en mutter. Pinnbulten som sitter på toppen hade gått av och inte hade jag dragit speciellt hårt. Nu sitter resten av pinnbulten kvar en mm in i toppen.

Jag vill inte ta på mig hela ansvaret för haveriet, brottytan på bulten är bara till en tredjedel färsk metall. Resten måste ha varit sprucket sen långt tidigare. Men hur fan ska jag få ut resten från toppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0